Thursday 2 June 2011

SINGLE UNAVALIABLE ! :)

salam diucapkan kepada semua pembaca pembaca blog saya . terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih banyak kepada orang yang sudi membaca beeelog saya ney . acece . haha . berkarangan pulak aku dekat sini . okay , korang ingat aku single ehh ? eh tkda laa awak awak . saya tak single . masih RELATIONSHIP lagi taw :) heee , aku dah tamat dah bacaa novel yang baru aku beli ney . tengok ! dua hari jaa aku habis baca . cerita ney mengenai seorang perempuan nama dia TAQIAH ! dia sangat alim dan imannya kuat serta rajin ibadat dan taat kepada allah ! . heeeeee :P ramai lelaki nak pikat dia . tapi diaa tak nak pun . dia kata apa ntahhh . tak ingat dah akuu lepastuu bla bla bla bla ~ aku malas nak cerita . hihih . aku cerita mengenai diaa sudah laa kan . mals nak melebih lebih ney :) by thw way cerita ney best . sedih ada , gembira ada , lawak pun ada . bila aku baca novel ney insaf sedikit doo ~ serious tak tipu . novel ney berjaya membuat aku insaf . tapi sikit ja laa . ngeee ~ kaybye . malas nak cerita panjang . masuk tidur duluu . goodnighht guys ! have a niceeeeeeeeeeeeeeeeee day !
CELOTEH BEAR GEMUK !